◤ 蔡思贝发姣功! ◢ 在小王屋企过夜,完全当男友是死的!而且更被爆斩缆麦秋成!


陳凱琳(Grace)同鄭嘉穎噚晚忽然傳出分手消息,仲話Grace成日飛新加坡會新歡造型師Martin,Martin仲不時喺Ig貼出同陳凱琳嘅合照,講到似層層咁,不過話咁快就俾兩個當事人澄清咗,鄭嘉穎回應《蘋果》嗰陣,仲好man咁話:「我同女朋友感情好好。」分手傳言不攻自破。

呢頭傳完Grace同鄭嘉穎分手,嗰頭Grace同屆姊妹蔡思貝,又傳出同麥秋成手已分。事緣麥秋成噚日喺Ig po咗段英文句字話:「Never let somebody waste your time, twice.」(唔好再俾人浪費你的時間)!」,再留言話「原諒,只因為愛,離開,為了要尊重自己!」似暗指同女友蔡思貝情海翻波。

其實,上年蔡思貝成功翻撻麥秋成後,雖然未有承認拍拖,但二人戀人關係早已係公開秘密,不過喺今年8月,有周刊影到蔡思貝趁麥秋成去北京公幹嗰陣,竟然深夜上圈中食家周志文喺藍田嘅公屋過夜,孤男寡女喺斗室共處18粒鐘…麥秋成噚晚忽然喺Ig po話「唔好再俾人浪費你的時間!」似乎有弦外之音咁喎!


Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~~❤

 

 

 

 

 

 

 

 

来源:苹果日报